Härliga helg!!

Ja som de flesta av våra helger så har även denna varit helt underbar, glada vänner, skotertur, god mat o dryck hela helgen & framförallt SOOOL i flera timmar utomhus!!

Men helgen springer ju iväg o nu e de söndag igen, mannen åkt på jobbet & Flisan till pappa, blev liksom så tvärtomt här hemma nu ikväll??
Trötta småttingar som sover sedan länge, trötta efter utevistelsen idag..

Tindra ramlade idag då hon kom o skulle klättra upp i mina knän, just som hon drack saft ut en flaska, så den hackade ett stort sår i underläppen på henne, så fläskläpp o en massa blod blev resultatet.. Denna snö! =/

Hunnit slöjda lite i helgen har ja oxå hunnit såklart, jävlats en hel del med denna skål, ja hade ju en bild i huvudet hur ja ville den skulle se ut, men den ville inte samarbeta, åååh, så fre-lör-sön har ja suttit med den, i kväll e den klar!!

Reslutatet...



Ngn som vill pynta den hemma på sitt bord i påsk, kanske med lite gotta?? =)

Kommentarer
Postat av: catta

vad duktig du e! fatta inte att du gjorde dessa själv! måste absolut beställa ngrt sedan när vi har flyttat!...



hoppas ni haft de underbart tjejen



pöös på dig!

2009-03-22 @ 21:19:00
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: catta

heej vad bra då kan du räkna med mig som en trogen kund! ja beställer sen! heeheh. lovar:_)



vad bra att ngng har koll på detta med montan! vet du när ca? heheeh har nada kolll. hmm. måste börja skriva upp de nu mer!. gjorde jämt de förr !



ååå protein, och cockisarna, sååå goda vilka tog du?

de med dubble choklad är bäst tycker jag..



de ligger två st i en förpackning. så bra att ha vid fikat istl för en vanlig kaka. är ju typ 20 % protein i samt mindre socker, påverkar ej mitt bs alls!



pöös

2009-03-22 @ 21:41:18
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Jenny

hejje såg att du beställt av oss.. jeho va glad jag blir. Catta ärju under bar visst. hehe..

Men jag tror inte du kommer ångra dig

Jag är gravid o fet nu.. därför ajg inte dricker lr använder protein . men annars gör jag det jämt.. mmm hehe.. kram kram

2009-03-23 @ 07:46:33
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0