Onsdag..

Så vad har denna dagen bestått av?

Skjutsat Tindra på dagge & ja o Milton har lekt, käkat lite o ja slappade i soffan medan han sov, innan kusinvitamin Lena & lilla Albin kikade förbi, hon skulle köpa vårt lilla babyskydd. Albin ska ju bli storebror till sommaren!!!

Himla sikken underbar vecka ja har haft denna vecka, alla rutiner o min egentid då Tindra e på dagge & lilleman sover mitt på dagen.. Bara få vara Malin, slöjda om ja vill, eller bara som i veckan -slappa!! =)

Så här ligger mamman me sin fyrfota bebis, kissemamman Missan, åh va myspysigt att hon inte har bebisar här hemma längre, nu har hon tid me mamma Malin igen, & som vi kramas!


Sen åkte vi ner för att handla i em, o Tindra fick 20 min sömn i bilen på väg ner, lagomt o bra så hon somnar ikväll!
Sprang även in till kusin Nina & fick mej en kaffekopp, träffa Lena & Albin igen =) innan de va dags åka hem o fixa middag..
Det blev amerikanska Gi plättar, skivad banan & osötad hallonsylt till det, oooh så gott!


Nu ska ja kika runt lite på lite bloggar o sen krypa till kojs, har blivit på tok försent sista kvällarna, så kl 21.30 e de god natt för denna donnan! =D

By the way, vägde mig på morron, o de va stå-stilla-varannan-vecka-vikt som vanligt igen..

Hej & hå!!






Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst var dom fina!! Plättarna såg hur goda ut som helst!! Yummi, tjocka också! :)

Middagen gick bra igår iaf, mer än det kan vi ta en annan gång :)Längtar tills nästa hihi. Kram

2009-03-11 @ 21:43:23
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag vill också ha recept på de där plättarna, kan du vara snäll och skriva ner det till mig?



kram

2009-03-12 @ 17:15:39
URL: http://mona_b.blogg.se/
Postat av: miia

nee.. ja sku göra en jävla gratäng ;) så den 27 eller 28 Mars bör ju vara ett bra partyyy datum för en resa till pite, Boden eller Lule ;)

2009-03-12 @ 17:33:23
URL: http://miiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0