Söndag & Måndag...

Söndagen började med en lång & härlig skotertur tillsammans med goda vänner, pimpel, korvgrillning & framförallt SOOOL i underbara 5 hela timmar!!!! =)
Sen hämtades Felicia & middag fixades, vi käkade typ taco fast med grillad kycklig i tortillas, grymt!

Pappa Mange & arbetspolare drog på jobbet, e ju en bit att köra, stackarna, de var framme kl 02 inatt så idag har älsklingen haft migrän hela dagen... =((

Trött mamma & storasyster Felicia, samt lillebror som både gjorde en tidig kväll, ja  typ alla då förutom T i n d r a, haha, ja de blev ngn snoa med sömn i skoterpulkan idag så hon va pigg som en mört! =D
Jag la tjejjerna runt 20-tiden med Tindra hon ville pinka, äta välling, dricka, ja u name it, ända fram tills klockan slog 22.00! Då ringde mannen för att säga god natt då han sett mamman va sliten efter en hel dag ute!..
Så svaret på hans fråga va jag gjorde anade han nog INTE
-jaa, jag & T I N D R A sitter o ser på animal planet just nu (ja lät henne komma, var less springa o surra med henne i trappen hela tiden)
-va e Tindra fortfarande vaken??
-haha, jaaaaaaaaaa....

Sen innan ja hann lägga på (alltså inom 2 min efter hon kommit ner) såg det ut så här i min famn...


Måndag:

Idag har jag slappat här hemma, skottat av kaninburen ute o bron, de töar en hel del nu så de e skönt få bort det värsta slasket..
Men ja har faktiskt hunnit göra lite slöjd här hemma, som Lollan beställt.. Kul!

Sen vaknade jag ju förresten med ett igenkladdat vänsteröga..!!
Kände igår att det kliade i ögat så ja tvättade bort maken o smorde in mig, va skönt! Har vaknat fleeeeeera gånger inatt o känns hur det kladdat, så på morron gick det inte alls att öppna!
Ja hade fått in ett skräp igår o grejsade en hel del inne i ögat så ja petade väl in ngt skit i de!?

Jaja, ringde iaf mannen som vanligt för att säga godmorron på jobbet, o berättade hur ja såg ut, -typ som om han spöat mejj?? HAHAHA!!
Jaja, dagispersonalen tittade lite skeptiskt på mejj o ja berättade hur läget var, men att de inte var ögoninflammation iaf, då ja inte e röd eller så, mest bara svullen..
Hade ju sånna här ögontvättlappar hemma, & efter ett par gnugg med dem e de borta nu!

Så har ni sett ngn jävligt snygg brulla med endast mascara på höger öga så var de säkert ME!




HAHA så jäkla vråligt snyggt!!!

Hä då! /Mallan

Kommentarer
Postat av: catta

åååå vad du gör mig avis! ja vill med kunna sitta i solen med kaffe o snö samt skoter!

skall vi byta mot ett geggigt lerigt avgasande sthklm????



pööössiar

2009-03-16 @ 22:47:01
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: miia

snyggo ;)

2009-03-17 @ 14:07:16
URL: http://miiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0