Tinnitus..

Har upptäckt en enorm trötthet sista 2-3 veckorna men tycker att ja somna hyfsat tidigt om kvällarna, ja kanske förutom söndagar o denna kväll, men de blir ju fort så då man vart ledig o vänt på dygnen under en helg! =)

Iaf så har jag dessutom på senaste tiden, förutom tröttheten, o lite huvudvärk då o då, insett -jag har fått tinnitus.. Det finns i släkten, om än kanske inte ärftligt på de viset? Ja vet inte..?

Höger öra har ett högt skärande ljud hela hela tiden, o om barnen tjoar o låter högt blir det mer vibrerande..

Det märks allra helst då ja lägger mig för att sova, andra tider på dygnet tror jag man "glömmer bort detta", men ja vet inte, & det känns verkligen inte alls kul, ja blir mkt trött av det, mest psykist..
Efter frulle denna morron & med ett grått väder orkade ja inte packa ihop oss o åka skoter, nej ja kröp ner i sängen igen, JÄTTE TRÖTT!! Men kunde inte somna, man blir nästan knäpp av detta oljud, o inget kan man göra åt det....eller???

Det låter exakt som ljudet på TV, den här "testbilden" med den mest skärande o högsta ljudnivån, ja tänk bara efter..

Nu ska ja sova, om ja kan, ljudet skär & vibrerar i skrivande stund,.. Men sen gör sig tröttheten mer påmind o ja kan somna.

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0