Helgen..

Har även denna bestått av markarbete ute på gården, Tindra drog till mormor & Janne hela helgen, Flisan va hos pappa, så de va "bara" lilla Milton här hemma med oss.. Vi hann en hel del här ute nu, rensa gården från alla rötter, kratta till samt så in nytt gräs, -ja samlade en hel del steg till min stegräknare då ja gick med såmaskinen, haha!!! =)

Iaf så somnade Tindra en sväng på soffan innan hon åkte till mormor, ganska skön stil måste jag säga?


Igår söndag var vi förbi Pelle & Katja & kikade på lilla Max som då var prick 1 vecka gammal, men huuuuuur söt var han inte!!!!!! =) BEBIS!!! Snusade & kände på honom både jag & Magnus, man minns ju sååå hur de var att komma hem från BB med allt detta bebismys, sova, mysa, byta blöja & amma.... oooh!!¨


Mor & son..


Så tog jag ett kort på Flisan på morron, just när hon skulle klä sig & gå till skolbussen, mammas stora tjejj!!


Nu e de dags klä sig & ta en promenad, trots mina ömmande fötter sedan allt man sprungit på gården, nåja, inga undanflykter, beach 2009 närmar sig ju med stormsteg!! *ångest*

Hej svejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0