Måndag

& en dag med härlig sol & värme!! =)

Tindra har vart sina vanliga timmar på dagge idag & jag & Milton har sovit ett tag mitt på dagen, ja känner mig fortfarande alldeles sliten sen helgens allt krattade & grävande..

Sen när ja hämtat henne så sprang vi ikapp glassbilen, så några isglassar hamnade i vår ägo, samt en glass vi fick köpa ur en öppnad påse. Man ska va söt & trevlig & fråga, då finns de alltid! =)

Så Tindra bjöd gärna lillebror här hemma, som ville ha mer o mer, söt korven!!


Om man ser lite ledsen ut o piper litegranna, får man smaka mer då??

JA! de funka!

Åååå så dått!

Sen liten hjälpreda hade jag ju igår söndag, skottade & krattade hon med, synd bara att pappans spade va så tung!

Mellan grävpassen tog hon sitt ett traktorpass med pappan med! :)

& Lillebror hejja på!! Han tyckte nog de var platsbyte??

Så mitt i leran & ingen gräsmatta har jag påbörjat nya rabatter, så får detta nu bara växa upp, på med lite täckbark o stenar runtom så kanske vi oxå får sommarkänslor?



Nu dags läsa lite bloggar =)

Kommentarer
Postat av: Mona

Alltså vad har ni gjort med Milton???? Han blir ju bara mer och mer lik på Magnus...



Förresten, om du vill får du komma och göra sommarfint på vår gård också, mina gröna fingrar existerar inte....

2009-05-19 @ 07:37:36
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0