Onsdag..

Dagen mitt i veckan. Har väl inte hänt så mkt annorlunda idag egentligen annat än att ja går & funderar hur FAAN JAG SKA FÅ BORT MINA SISTA KILON???
För fastän ja tänker på dietande, äter enligt Gi, promenerar då tillfällen ges, helst FÖRE frulle -så händer de faan ingenting!!!? Men orka!!?

Nog för att ja fortfarande har strul me montan som kommer o går jävlat när den vill, trots att ja försöker styra till ngn form av cykel med piller o dyl, no no, den lever sitt egna lilla liv.. Kan väl hända de få ggr jag väger mig har ja montan eller så e den på G...? Ja blir då så less, så nu vet ni då de med iaf!

Idag har ja annars hunnit putsa alla fönster på nedervåningen, & sen får vi se om ja överhuvudtaget ids putsa dem däruppe... Kanske i barnens rum så inga kompisar eller föräldrar ser hur hemska de är? :o)
Men utsidan ska ja vänta med till nästa vecka, eftersom vi ska planera tomten i helgen, & 4 lass grus har kommit hit idag.. De lär väl damma då de ska ut & plattas...

Felicia har funnit sin en ny vän idag, är så överlycklig för tjejjens skull, en tjejj som bara bor ett par hus härifrån, men tyvärr har inte tiden/orken/humöret/nervositeten funnit för att hälsa på.. Så idag sa jag bara kort & gott, nu kollar jag upp hennes tel nr så ringer du!! Flisan höll evigt på avlida!! -Neej mamma ja törs inte!!!
Haha, så efter en hel del övertalningar samt en muta på 20kr så ringde hon!
Dem har lekt från kl 15-19, bara in för en snabb middag, (tror nog aldrig Felicia ätit så fort någonsin)!! Sen gick dem till andra grannar en bit härifrån, klappade getter & 3 veckors killingar, (nästa gång ska mamman oxå med, hihi..)

Men nu ska ja grejja lite med annat... Lev & må!

/Mallan


Kommentarer
Postat av: catta

oj då inte liten gran de där:)

du kan väl ej ha många kilon att gå ner? ser inte ut som ngr om ja får säga mitt!



ja har nog gått upp deenna vecka, känns så . bs hoppar o sånt!





ätit onyttigt mm! men men de skiter ja i. nya tag nästa vecka! vi mammor får ut o å gå. men inte har man motivation till de just nu"! trista så ständigt sjuk så de tar mysten ur en!



hoppas du har de gött iallafall<=?



pös catta

2009-05-15 @ 22:59:56
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0