Onsdag..

Dagens måltider kommer här! :)

Frulle: Nutrilett shake
Mellis: Atkins bar
Lunch: Potatis, 2 kokta ägg & sill
Mellis: Nutrilett shake
Middag: Kycklinggryta, fullkornsris + massor med sallad!!
+ kaffe & en ruta 77% choklad..

Aktivitet idag = promenad & löpning med hunden ca 30min ikväll då mormor fanns här o ja kan ta mig ut..! Härligt!
+ en hel del vatten, känner mig ganska nöjd över dagen i stort.. Stegräknaren visar dock bara lite dryga 9000.. Ja så blir de väl då man slöjdar o tar det lugnt, men ja kände mig så trött, somnade runt 00 o väckaren ringde 6.30..

Imorron ska Milton på 1 års kontroll, väga, mäta samt vaccineras.. =( ajaj Sen e de starta eget kurs för mamman! :)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0