Tisdag..

Så var det dags för veckans andra dag! :) Idag har jag slöjdat en hel del hade lite beställningar så de blidde ingen promm idag, ångest nånting men vad göra, dygnet skulle haft fler timmar?? Eller en man som va hemma om kvällarna så ja kunde skaffa steg till min räknare på kvällskvisten istället..!?

Iaf så var Flisan med klassen på teknikens hus idag så hon skulle hämtas runt halv 3, bestämde date med en köpare så ja levererade varorna då, smidigt!
Sen åkte vi & handlade, så nu finns det en hel del gotta i både kylen & frysen, & med det menar jag en massa olika sallader, frukt & bär :) & en o annan nutrilettbar som man kan tugga på i bilen medan man hämtar barnen eller så?!

Sen åkte vi på kjorren & barnen fick köpa sig en glass, eller iaf tjejjerna, mamma & Milton delade på en banan! Satt i solen & myste på en bänk o tog det lugnt, va skööönt!!

Åkte hem & donade på, telefonen ringde som besatt, även mobilen, haha! Man verkar omtyckt!? Iaf så var det en massa trevliga människor, som förgyllde min vardag för tillfället, härligt!
Styrde till lite middag & sen klädde vi oss o gick ut, de verka va mkt socker i glassarna som tjejjerna ätit, så bäst gå ut o få göra utlopp för den extra energin.. Hamnade hos världens bästa granne -Kicki! Har jag berättat att ja fick en jätte söt pelargon av henne i helgen?, en rosa!! hihi så lycklig jag blev!! Jätte jätte fiiiiin!!

Kikade på hennes nya lusthus, verkligen supersnyggt!! Tror ja ska gå över o snatta det ngn natt, hehe...? Drack lite kaffe i utemöblerna o sen knallade vi hem, nu var det trötta barn, alla 3..

Välling för lilleman & sen stoppade jag om tjejjerna i sina sängar & här e jag nu :))

Bäst jag skriver ner dagens matintag oxå!

Frulle: Nutrilett shake
Mellis: Proteindrink & 1 kopp kaffe
Lunch: Omelett av 2 ägg, lite lättmjölk, en massa skalade räkor, dill & riven cheddarost, gott!!
Mellis: Nutrilett shake + ½ banan med Milton
Middag: 1 port havregrynsgröt av fiberhavregryn med havrekli i + osötad sylt (ja va inte så hungrig så de blev detta)

Ingen aktvitet idag & därmed skit lite steg på räknaren, vilken tur att ja prommade 2 igår?? Nej de får faan i mig bli bättring på den delen, redan imorron!! Har nog inte så mkt ja "måste" slöjda till då.. Steg idag = lite drygt 7000 =(((

Hittade ett coolt kort på Tindra i bilen på väg till dagge i mammas glajjer!! HAHA


& sen nästa "snygging" som kan vara Ful om man ber honom, haha!!

Milton kan du vara ful?? (o så drar man luft i näsan o rynkar den)
Så ser han ut så här, & snusar med näsan han med!! Ibland ser han jävlat ut som en mkt gammal gubbe!

Kommentarer
Postat av: Jenny

duktig du är. förlåt om det lät dumt. men jag ville bara vara snäll..



VArt bor ni ngnstans.. kanske du kan komma hit o ta promenader med mig. vore mysigt.. kram

2009-05-26 @ 20:49:13
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0