Tisdag..

Dagen innan ÄLSKLINGEN kommer hem!! Känns som om vi vart utan varandra i 2 veckor, då vi grejjade ute på gården som nå psyk i helgen som var.. Men de sägs ju att de e bra längta efter varandra för då e de så mkt roligare/härligare att ses sen..hehe..! =)

Dagen idag började med tandvärk för mejj, har haft en tand på känn, eller en trasig tand som e lagad osv hit o dit, men sedan slutet av förra veckan tandvärk till o från, men tänkt att de skulle gå om -vafan tänker man så för, de gör ju inte de!!
Så iaf, vaknade & det gjorde sååå ONT, ville gråta, eller snarare ta en tång o SLITA UT DEN!!
Ringde iaf tandis, men inget svar i receptionen, nu vill jag verkligen gråta!!! Skjutsar Tindra på dagge, jag & Milton stannar ett tag & hälsar på. Sitter med i samlingen för att se vad dem gör & hinner även med fruktstunden, vilket uppskattades av lillebror som började bli hungrig i magen.. :)
Efter ett tag drog vi oss hemåt & jag ringde tandis igen & igen, men inget svar.. Till slut svarade en telefonsvarare att personen jag söker återkommer kl 10.30, så PRICK 10.30 tog ja telen & ringde.. Matade Milton med andra handen, fick den sista akuttiden kl 12.40 idag, & jag kan lova att när han satte bedövningen var det som om himlens alla stjärnor lös över mig, jag blundade & slappnade av, ville nästan somna, fy faan va värk jag har haft!
Så de blev en rotbehandling & provisorisk lagning på denna, mer hanns ju inte över en akuttid, så ja ska tillbaka igen i aug så fixar det sig då, men nu e då nerven väck så ja känner ingenting! Helt otroligt vilken känsla de var att kunna äta & tugga igen =))

Iaf så här glad var Milton medan mamma hade ont & ringde Dr Tandis =)


Sen lilla anknäbben... *pussgurka*


Sen har jag slöjdat till mina uteblommor oxå, satte ut dem nu, innan alla blommor slagit ut, så de ser lite kalt ut, men snart e de nog vackert med en massa blommor med! :)
Sen hoppas jag de regnar eller blir lite blött (får kanske vattna dem) så de blir så där snyggt rostiga!


Sen en liten en, ska fixa lite snyggt som slingrar sig upp tänkte jag..


Nu dags att sova, ja e mkt trött i ögat efter en hemsk "tanddag"..... Kram & puss från mejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0