Dags för julkalendern nu..

Kan fasen inte fatta att de verkligen är första december imorron, vilken tur att de snöat idag så julkänslorna kommer, för dem har inte alls infunnit sig ännu.. Men nu kanske?

Imorron är det första december, ny månad och det vill säga nytt liv! Jaa nu ska ja köra stenhårt, ja gillar inte hur tajt mina kläder sitter, inte hur fet hy jag upplever att jag har i ansiktet eller hur fruktansvärt trött jag är..!!

Nej nu ska ja köra ren kur shake, ta av mina sparade påsar som finns här hemma i lika olika goda smaker.. Hoppas sen mitt 5 dagars nutrilettkit vill dimpa ner här hemma, ja har beslutat mig för mååånga kilo bort innan julafton, nu är här färdigsvullat!!

Bjuder på ett partykort på ja o snyggisbrudarna mina!! Världens bästa Elin & Mona :)

/Malin

Kommentarer
Postat av: Mona

heja heja heja!!! du fixar det här galant!!! själv kör jag gi med lördagsvägning... kan tala om att jag äter ägg och bacon som en valross... men det blir bra, jag kommer vara smal när jag ska visa mig i bikini. vilket är ett måste med tanke på att två 23 åringar med total oförstörda kroppar ska med...



kram banan

2009-12-01 @ 07:23:37
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0