Funderade på en rivstart, bäst samla krafter för att lyckas!

Neeej ja mår verkligen inte bra av att ha legat i över 3 veckor nu, inte alls kunnat styra över handlingen av mat eller matlagningen enligt VV som ja hade tänkt köra ett tag på... Men men, de e bara inse att mina kilon sitter där dem sitter o nu är de ca +3kg sen i sommar, damn!!! =(

Funderade starkt på detta, en rivstart på 5 dagar, krympa magsäcken o hungerkänslorna lite för att sedan dricka någon shake/dag samt VV mat....?

Någon som vill joina? Puss från mig! /Mallan :)Nutrilett Quick Start 5 dagar, Axellus   
Nutrilett Quick Start 5 dagar 30 p
Fem dagars dieten Nutrilett Quick Start är idealisk för dig som vill äta flera små måltider per dag och vill ha variation.

 

Nutrilett Quick Start är en fullvärdig diet som ersätter all näring du behöver under en dag. Och du får i dig endast 830 kcal per dag! I dagens matsedel ingår sex varierande och kalorisnåla måltider som gör att det vattnas i munnen. Måltiderna tillreder du snabbt och lätt i en mikro eller på en kokplatta.

 

Nutrilett Quick Start innehåller alla essentiella näringsämnen som din kropp behöver under dieten, i synnerhet vitaminer och mineralämnen. Du kan använda Nutrilett Quick Start-paketet på olika sätt: både en 100-procentig Nutrilett Quick Start-diet och en kombination av Nutrilett och mat är goda alternativ. Vilket tror du skulle passa dig? Beakta att du behöver hög motivation för att följa dieten Nutrilett Quick Start. Börja dieten med att under en veckas tid äta mindre mat än tidigare. Även efter dieten är det bäst att övergå till normala mängder mat så småningom. Sist och slutligen är det nya matvanor och motion som ger resultat på lång sikt. Quick Start-paketet hjälper dig att komma igång!

 

Sex kalorisnåla matportioner per dag, för fem dagar – sammanlagt 30 portioner
3 påsar chokladmilkshake
2 påsar jordgubbsmilkshake
2 karamell/toffeebarer
2 nöt/chokladbarer
1 browniebar
5 påsar grönsaksbuljong
5 påsar tomatjuice
3 påsar vaniljdessert
2 påsar chokladdessert
2 påsar tomatpasta
2 påsar ostpasta
1 påse kycklingsoppa

Kommentarer
Postat av: therese

Hej! jag har hur dåligt karaktär som helst skulle vela orka/ kunna pröva dieten med dig...Men jag vet hur jag e.... Har du starta? ska fundera kanske hakar på=)

2009-11-20 @ 21:06:06
Postat av: Malin svarar:

Hej Therese, nej ja har inte börjat ännu ska ju på vin o chokladprovning ikväll i forsen, så de kändes inte som läge att börja nu, de känns de väl aldrig, men de e ju lättare när man e hemma o kan styra sin dag.. =)

ja ska säga till när ja tänker köra igång, måste nog samla mig rejält!!? ;)

2009-11-21 @ 12:54:56
Postat av: therese

ja de är ju de som är så svårt då jag jobbar alla dagar( mån-fre) o äter på jobbet...

2009-11-22 @ 14:44:22
Postat av: Anonym

hejj ;D jag måste snart komma till din gossia vovve :) det får väl bli snart hoppas jag, kram emma :)

2009-11-22 @ 18:59:58
Postat av: Men hallå där

Du är väl jätte fin som du är :). Köp nya speglar bruden :OOO)))

2009-11-24 @ 11:28:46
Postat av: Theerse

halloj=) hur äe de med dig? Såg att du vänta på svar...lång väntan....

Ska vi ses till veckan ? vilken dag passa du?

2009-11-26 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0