JAAA!!

Till både det ena o det andra.. jag har börjat känna mig bättre, jag äter mkt mindre smärtstillande, istället för mellan 16-20 tabletter/dag så e jag nu nere på ca 8st, känns kanonbra, för de första mår jag inte alls lika illa, o sen blir matlusten bättre vilket leder till att jag kan äta mat och slipper ta en massa medicin på tom mage som gör att jag får magkramper..
Idag har jag vilat då o då, jag måste verkligen säga till mig själv att lägga mig ner, slappna av, laga mat som e halvfabrikat, blunda för både tvätt o städ, de kommer ja hinna, huvudsaken e att bli frisk nu!
Jag som ska köpa korpenkort o börja promenera med pulsmätare, skojj!
Samt lära en liten colliekille på 8 veckor att fixa koppel, pinka i snön, van att vara i en bur ngn stund/dag, o såklart en hel massa valpmyyyys hela familjen!

Men sen har jag en jättehemlighet som ev e på gång, ååååh som jag längtat efter denna dag, hihi..

Uppdaterar sen, so long pal!

Lägger in lite kort från helgen o utelek i snön! =)


Flisan hade ju gjort en snö-säng som var tvungen att testas.. =)

även av mamman... -drog en taktikvila även utomhus, najjs!



sen fortsatte fotandet inne.. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men så himla söt flisan var :-) ser ju så stor ut med smink och allt :-)

2009-11-16 @ 09:39:38
Postat av: Jenny

Jo sheltisar och Colliesar är släkt - syns ganska tydligt.. Så Zingo är ett mini format av eran Pumba (visst var det så han skulle heta?) :D Dom är så mysiga små valpar! Ja, dom har ju lite päls o de kan dra in en hel del, men de är det värt ;) Vad obehagligt att må så dåligt o inte ha någon aning om vad de är som är orsaken.. Vad går du för skola? :) Det känns ju inte direkt så lockande att gå ut idag, men måste tyvärr iväg till Luleå på skolan.. hoppas att ni också får en bra dag :)

2009-11-16 @ 12:27:26
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja men shit! Här är ju jättekallt! jamena typ +2! Brrr! :) Sen är det ju en bit till stureplan så jag behöver ju ha något som värmer förutom take away kaffet! hahaha :) :)

JA! Jag börjar ha grym hemlängtan nu alltså! Men förhoppningvis kommer dagarna gå lika fort som de hittils har gjort. Puss Puss

2009-11-16 @ 17:38:28
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul höra att mår bättre=). men vad läser jag en collie?=) skaffat en till? // tessan

2009-11-16 @ 18:06:57
Postat av: Jenny

Va kul med ssk:) På distans eller på plats? Dom startar väl ssk på distans i januari?:) Jag var först inne på Ssk o sen vidare till barnmorska, men hoppade av den idéen o utbildar mig nu till sociolog, läser sociologi på Ltu. Sjuksköterska verkar vara en populär utbildning, du ska nog se att du tar dig in:) Just de komvux har flyttat ihop med gymnasiet, nej de lät ju inte dumt då har du ju någon att umgås med :)

mvh Jenny

2009-11-17 @ 19:43:42
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Lägg ut liter bilder på Pumba!! :) Kram

2009-11-18 @ 08:45:38
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0