Att hata här i livet.......

Att hata hela livet kan man oxå säga att ja gjort, till & från iaf....

Det finns ingen människa, nej INGEN jag verkligen kan HATA så mkt, så mycket att man önskar livet vore förbi, så jävla många gånger man blivit besviken av denna människa...

Så jävla många ggr man fått orden i ansiktet -de ska bli bra, eller -jag lovar! Lika många ggr har man insett eller fått svaret i ansiktet hur jävla fel de ändå skulle bli!! Besvikelse & krossat förtroende, som inte kommer att kunna läka denna ggn, nej för nu är de klart..

Ett förtroende till en annan människa kan du bara ge en gång i livet, förstör du det är det de svåraste du kan vinna tillbaka!

Samtidigt som jag kan älska denna människa så jävla innerligt & känna mig stolt att jag får vara i personens närområde.. Men ibland önskade jag hellre himlen än detta.. =(

Jag orkar verkligen inte detta mer, vänder dig ryggen nu, vill du mig eller de mina något så är du alltid välkommen in i vårt hus, här finns nog det största hjärterummet i ditt liv, men jag orkar inte stå på din sida längre, eller skydda dig från rykten, nej jag kommer tiga, får ja en fråga o tiger kan de ta: att tiga är att medhålla...

Du har problem, men ja kan inte hjälpa & stötta dig till 110% förrän du själv insett det & ber om hjälp. Då kanske jag orkar ge dig en chans till.......

/Malin

Kommentarer
Postat av: Mona

oj, det låter som en väldigt upprörd Malin...

2009-09-01 @ 20:32:33
URL: http://mmonna.blogspot.com
Postat av: Mona

Oh ja, snarast!! jag måste ta tag i det här. behöver nog din hjälp för att komma igång ordentligt...

2009-09-01 @ 22:02:47
URL: http://mmonna.blogspot.com
Postat av: Cissi

Skärmen är så sjukt bra upplyst, så jag tycker inte den känns så liten. Det är ändå widescreen på den. Men det är klart, ska du nu skriva på den jääättemkt kanske en lite större skärm är att föredra. Men jag är då sjukt nöjd! :) Tangentbordet är normalstort, så det är inte svårt att skriva på den :)

2009-09-01 @ 22:07:15
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/
Postat av: Jennie

de här lät inte bra :(

2009-09-01 @ 23:25:54
URL: http://hejbodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0