Dagarna de går..

Haft en toppenhelg ihelgen, dock utan sällskap av mannen, han har lagat pannan o fixat med kullverten så nu e den nya pannan inkopplad i förrådet, najjs! Snart kan faan vintern få komma, för nu kommer ja aldrig mer se äckliga fönsterkuvert från vattenfall till den här kåken, inte lika höga iaf, för snart ska vi börja elda! :))

Lördag var vi på lilla Lovisas dop, mysigt de, o Mallan syndade liten bit smörgåstårta samt en liten godbit, tur ja hade prommat INNAN frulle den morronen i 45 min rask takt! Me like!

Söndag fyllde broder tuck 38 år så de blev att fira honom med den otroligt efterönskade presenten någonsin -en Borat Mankini!! Limegrön o allt.... Leeer..
Sen hade ja även diktat en dikt till det så han skulle gissa va de var.? & han sa direkt att han inte ville öppna för de var säkert en sån där mankini.... hihi, tänk så rätt han hade, kanske han känner sin lillasyster?

Hörru Patrik, snart är de dags för fest & därför utsätts just DU för detta test!
Kommer denna vara för liten eller stor?, ja de tycker vi alla att festkvällen får utvisa min kära storebror!

Lite bilder från en snygg lillkille!
Inse att coolingen har jeans, skjorta o finväst, har man vart på dop & kalas så har man =))

Vaddå...... ville du nåt eller??

Testade kusinernas pirathatt, ville gärna ha den på..

Söndag kväll var ja o Elin & filmade till en trailer hon håller på fixa o dona med i skolan, e man The Hero så e man, testade på att se allvarlig ut.. Ja jag hoppas ja duger som amatörskådis!?


Nu väntar sängen, ja ska upp före tuppen imorron, barnen ska vara lämnade på dagge o jag på skolan innan kl 08.00, natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara säga att du är förjäkla söt ! :)

2009-09-22 @ 22:11:36
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0