Påsken e over and out!

Kändes faktiskt mkt bra att det inte blev ngn op nu idag den 6:e, jag har fått njuta av helgen o allt vad den erbjudit utan att grubbla alltför mkt om operationen (nåja, tanken o oron ligger ju där o gnager hela tiden iaf) så ja tänkte kasta in lite kort från den..
Bla på mitt vackerbarn Aslan, mina övriga skönheter & så några söta bustroll! =) Love you! <3


Men kan du va den vackraste jag har sett??? <3

En snöig Theo :) så jävla söt!!

Efter ha kutat runt som ett psyk måste han vila o kyla magen...

Cool Tindra i brills!

En liten kung.. ;)


Men trött som en bebis.. <3 go troll!!

Hmm, jaa vad ska man säga, busbrudar, sjörövare eller bara allmänt älsklings-ungarna!!? Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0