Var de så här de var??

Men man, igår hade jag en riktigt soft dag hela dagen.. Medan barnen var på dagge passade ja på att handla i godan ro, sen åkte ja förbi Lina & lillan för en snabb kopp kaffe innan barnen skulle hämtas igen.. Men lillan SOV ju hela den tiden ja var där, dock smög ja in i sovrummet o kikade på henne när hon sov, & guuud va hon är söt! som en karamell!!

När ja o barnen ätit lunch kröp vi ner o vilade i soffan, Tindra la sig i saccon, -o vi somnade! =) Sen har vi lekt i barnens rum och efter middagen kom mormor & hämtade Tindra för en natts övernattning.. Flisan e fortfarande hos pappa men kommer idag (tis).

Bebisarna myste i barnens rum.. :)


snart har vi en kull till med sånna här små älsklingar, hihi, Semlan väntar ju oxå smått ;) & ja kan känna igen mej i hur trött o tjock hon känner sig som höggravid..



Jag & Milton tillbringade alltså kvällen all alone, men shit vilken skillnad de är att ha 1 barn hemma motför 3!! :-o
Vi lekte med lite bilar, han knorrade på lite i sin ensamhet, han leker ju så otroligt bra själv, så mamman fick sitta o dricka lite kaffe framför datan o lägga in lite kort från mobilen..

Efter ett tag var lilleman mammasjuk o ville kramas, så han kom upp i knät o vi tittade på bilder tillsammans, men innan han fick min fulla uppmärksamhet hade han dekorerat mammas laptop :D haha..


Sen blev de kvällsmys i saccon, o såklart med tåget under armen!

Älsklingen min! <3

killikill på lillmagen..


Nu e de dags hoppa i bilen & hämta hem mitt hjärta, sen ska vi fortsätta slappa lite till den här dagen, kanske tar vi oss en promenad med vagnen o hundarna, dock blåser de ju så där äckligt idag.. Eller så e vi bara inne & bakar eller nå?! Vi får se, ha de gott!! :)

/Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0