Dagen i bilder..

Iaf min o barnens e.m.. Vi har lekt  o varit ute efter jobb o dagge, efter middagen packade vi ihop en massa bärplockare, en hink, bättre skogskläder o så gick vi ut i skog o mark..
Lingonen var dock inte spec mogna, men en hel del goda blåbär, vildhallon & röda vinbär plockades. Som sedan avnjöts tillsammans med glass! Barnen fikade glass men inte mamman, dock inte pga min kcal räkning, för den har ja faan lagt på hyllan i ett par dagar, ja har haft mailkontakt med min söta underbara Cissi, så när ja fått lite mer info o förslag på bra o kuliga maträtter då kör jag igen, dock försöker jag nu att "hålla in" på sliskigheter.. men men.. :)

Nu iaf till alla bilder <3





En massa myggj****r!

Tittade in en sväng i byns bagarstuga, den e så mysig.. Nybakt fanns det oxå :)

Sen gick vi hem o mumsade i oss

Mamman fick ett il för pälsvård på hårbollen sin.. ;) de blev litte päls..


Vackrast i världen!!!


Men nu ska ja sova... Natti!! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0