Årets sista inlägg...

Hm, ja va ska man skriva..? Softar just nu och ska vänta in nya året som kommer inledas med en massa bra & positiva tankar & löften, låter väl ganska bra, liksom så Malin!!?

Inte gjort många knop idag, fixat lite god efterrätt i Gi stil.. Cheesecake, vispad grädde & bär, struttat på här hemma i morgonrocken innan ja klädde mig, fixade nyllet o i med linserna (jaaaa för helvette, ja har ju fått linser, jävligt vuxet eller nå, haha, huvudvärk o kisande ögon resulterade i syntest, o hade ja minsann inte brytningsfel..?)

Sen satte ja mig o cammade på msn med en riktigt söt person, TACK för att du finns i mitt liv, nyligen inkommen men ack så älskad ;)

Nu blir de inte så mkt mer, ja kanske va Mallan käkat idag:

Frulle: keso, grädde, vaniljpulver + ½ apelsin
Mellanmål: en super-power bar
Lunch: 3 skivor gravad lax, 2 kokta ägg & nåra cocktail tomater
Sen blev de julskinka & coleslaw, efterrätt a la Gi

+ en massa vatten & magiska piller, hähä!

Ett härligt medd jag fick av SÖTAST idag:

Gott nytt år! Lite tidigt jag vet, men jag har en lång lista med tusentals sexiga och rika personer så jag tänkte att jag börjar nedifrån och tar de fattiga och fula jävlarna först..... Gott nytt år!!!!

Så jag önskar er alla GOTT NYTT ÅR!!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0