Jag kan vara ARG!!

Men just nu är jag ledsen, besviken & sårad.. Fan jag blir så förbannad, varför kan du inte bara skärpa dig människa, ryck upp dig, ta tillbaka ditt sociala liv, bli den där människan som jag kan älska in i döden, bli den jag är så stolt över att få tillhöra & ser upp till..

Förra gången svek du mig och gav mig ett blödande hjärta, och jag sa, svik mig inte igen för det orkar jag inte. & du lovade, ja du LOVADE mig det... men va händer, ja nu är vi där igen, men nu har jag vänt dig ryggen, hoppas du bara orkar ta dig ur ditt helvete utan mig, för jag kommer inte tillbaka längre..

Jag får svårt att sova, svårt att klara mitt eget sociala liv, jag får ont i magen, taggarna utåt blir så långa att jag kommer väl stickia ihjäl någon jag älskar allra mest?! Vill kräkas när jag inser att du är på väg att försvinna, och att jag inget kan göra åt saken.... snälla du, kom tillbaka som den ***** du en gång var..?


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till "veckans blogg" om du känner för det :)

2010-12-05 @ 12:08:31
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0