Träning & Gi/Lchf

Nej nu känner ja mig så där uppsvullen o vidrig igen efter allt frossande vid julen.. :( Började kvällen igår med att kolla lite recept, få inspiration o nytänk! Kokade några ägg, gjorde iordning matlådan för morgondagen..
Nu inser jag att det är mkt DÄR det falerar för mig, de går åt en massa tid o energi med att hitta på o fixa maten..
Så lite matlådor att kunna frysa in i portionsburkar, fixa en coleslaw stående i kylen o en massa kokta ägg så ska nog detta göra susen!?

Frullen idag blev 2 kokta ägg, 2 skivor pålägg, majonnäs + några skivor paprika
Mellanmålet blev keso, lite grädde, kanel + 1 apelsin (nej ja e en fruktoman o kan inte skippa de helt..)
Lunch sallad, lax & en kall sås av cf, rödlök, peppar & majonnäs

Resten kommer av sig självt när ja kommer hem från jobbet, hoppas bilen vill ta mig hela vägen hem, mätaren visar ju på härliga -36 idag! :/

Mellanmål 2 blev en naturdiet bar, medan ja körde för att hämta barnen, o ja va sviinhungrig!
Middagen blev coleslaw + nygriljerad julskinka, asgott!
Kvällen bestod av vatten, massa gott vatten & så ½ prot drink..

Blev ingen träning, bilen skonade ja från stå i kylan 2-3h för att sedan kallstartas.. Fick mina magiska piller idag. min shake + vattenflaska från top formula =)
Längtar tills nästa paket kommer ;)) då blir de hemmaträning sånna här kalla kvällar!
 /Mallan

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Malin...magiska piller. Vad har vi sagt om sådant man beställer på internet? :P

2011-01-09 @ 11:02:09
URL: http://sikish.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0