VAB

IGEN!!? Ja så e Tindra krasslig, en hemsk hosta o rosslande hals, låter precis som förra svängen med hosta som resulterade i penicillin mot övre luftrörs infl.. :(

Pappan (morfar) på sjukan med infl bukspottkörtel, nej men så oväntat då? ÖÖh näe.. :( Skiter väl ja i, lev ditt liv med trassla inte till mitt, ja glömmer de som stör o förgör mig, de mår jag allra bäst av!

Alla klappar e inslagna, morgonens ligger under granen o väntar på barnen, lite lek på f.m innan färden till huset där han santa ska anlända mitt på dagen! :)

Naglarna e fixade a la christmas, alla kläder rena o fina, jaa, så nu sitter ja med inhoppande älskaren Aladdin chokladask & en kopp kaffe, gott..? Nja, kanske iaf, dem mörka bitarna!
För mannen han har ja knappt sett till sista veckan, men hoppas på mer sällskap kommande dagar!

Så till alla nu: Ha en GOD JUL & ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Till världens bästa Lotta N vill ja oxå säga tack för en kanon träningspolare du vart för mig 2010, hoppas 2011 kommer bli minst lika bra! Krams :)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0