Helt plötsligt är det onsdag...?

& jag tycker mig inte ha skött mig exemplariskt alls med denna veckas intag av mat, men så känner jag nog alltid, o spec om ja för ngn stund känner mig MÄTT!!? Då får ja ångest som om ja skulle ja tryckt en tårta eller 2 fast ja snarare kanske bara ätit en omelett??? :-o

Dagens frulle bestod just av det -omelett, med skinkost o tomater, riktigt riktigt gott & mättande sååå länge! Sånt gillar jag =)
Mellanmålen blev 1 frukt samt 1 proteindrink, lunch var köttgryta enligt Gi recept med morötter & plommon, mmm riktigt god den med, sen middagen blev fläskfilé med en massa grönt som -blomkål, broccoli, fetaost, sockerärter, spenat o solroskärnor samt en äggstanning på det, smaskigt!! Nu e ja mätt så ja mår nästan lite illa... jaja, dags sova snart oxå.. :)

Middagen före äggstanning o grönsakerna e fortf lite småfrusna..

Ready to eat!


Imorron hade det egentligen varit dagen D för mig, den dagen jag haft nedräkning till men som jag måstat flytta ett par månader framåt pga min kommande operation av tumören.. det känns givetvis fördjävligt, men ja kan inte chansa på att ja inte fått ngn kallelse nu dessa kommande dagar o därför togs detta beslut.. Jag får väl återkomma senare vad hemligheten är lite närmare den dagen D =)

Härligt kallt har vi det här oxå i norra delen av Sverige, härliga -25 på morron, upp o hoppa & ut o elda!! Men vi har vart här inne o myst idag, sett Pippi Långstrump o Dora Utforskaren under ett täcke i soffan medan Milton sovit en stund på e.m.. Så ngn nöd har de knappast gått på oss, eller vad tycker ni om IN & OUT!!?


Men gud ja har ju glömt att skriva om min älskade mans alla hjärtans dag uppvaktning.. Först fick jag sovmorron till 9.30, komma ned till en god färdig frukost med rykande färskt kaffe, presenter som hjärteask med godisar, en lila orkidé & ett kuvert med trisslotter (dessutom 2st med vinst) & en hjärtetårta!! E han inte för underbar!?

Jag gav honom choklad med fyllning av Jack Daniels whiskey samt en bok med kärlekförklaringar, en sån där fylla i bok, och jag hade samlat o skrivit ut en massa kort från den dagen vi träffades, väntade & fick våra 2 barn, hus, hundar, semestrar.. en hel del knåp, blod, svett o tårar, o tårar ja de kon nästan från mannen då han fick det, han sa -tänk om ja ändå vore hälften så gullig mot dig som du är mot mig Malin! (de är han redan med de ska ja aldrig säga för då blir han så mallig, bättre hålla han på grillen..) ;)

Malin <3 Magnus = sant

Jag ÄLSKAR detta kort, det är så mkt spänning i luften, så mkt folk o fotande men den enda jag hade ögonen för var min blivande man.. Just nu längtar jag så sjukt mkt efter honom, det är skitjobbigt att vara ensam hemmafru o ha han efter vägarna i arbete, men imorron e de torsdag igen & han kommer hem!!! Min stora kärlek, min äkta man, mitt ALLT!!


Kommentarer
Postat av: Malla

Så härlig bild på dig och maken! :D

Ha en bra helg

2010-02-19 @ 11:15:22
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0