Måndag..

En härlig dag med lite dryga -6 grader ute o solen skiner på en klar himmel, de e sånna här dagar jag ÄLSKAR Norrbotten!!! =)
Lämnade in barnen på dagge strax efter 8-tiden, efter vi lämnat storasyster på skolan, sen drog jag till Nina, vi klädde oss och tog en hurtig morron powerwalk på härliga 45 min, så kl 09.30 var vi inne igen o drack kaffe.. Riktigt skönt, & lillis Aslan fick följa han med, så en prommis + en massa intryck resulterar att de numera ligger en stendöd Aslan på hallgolvet här hemma :D

Jag & barnen har just ätit lunch o Milton e installerad i sängen för ett tags vila, jag ska ta en kaffekopp o sätta mig i soffan, jag & Tindra skulle tydligen se Pettsson & Findus -Kattomaten :)
Imorron tänkte ja få mig en prom igen, tror ja tar med Theo denna gången, sen ska de ju bli sånna där äckliga kalldagar igen så då är det var CT´n som gäller...?

Eftersom jag är en människa som väger mig typ 100gr/dag, nej men under 1v iaf, så tänkte ja strunta i det, & ge järnet denna vecka för att sedan kolla av vågen på lördag morron, känns otroligt spännande!! Sist var det -4hg, inte så mkt, men docj ngt,.... Nu kanske prommisarna kan göra sitt?

Tjing o hejj!

T.om sötkatterna sover sked o myser i detta hem.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0