En riktig slappardag idag!!

Myste på i sängen på morron, Tindra vaknade kl 7.30 och jag försökte verkligen få henne att tro att de va natt.. Nåja vi låg iaf kvar och drog oss till kl 8.30 då vaknade lillebror! :)

Efter frulle och en massa plock härinne klädde vi på oss och gick ut, mätaren visade ju endast -3 idag, dock lite blåsigt, men de hindrade inte spark och pulkåkningssugna personer som oss!?
Efter 1½ h ute gick vi in o fixade lite lunch, sen mer plock (ja jag plockade bort det sista juliga i huset) och städade, dammtorkade, bytte lite dukar, duschade av blommor osv... Så la vi Milton och ja o Tindra hamnade framför Dora och slumrade till i soffan, så jag vet då inte alls när den här damen kommer behaga somna denna kväll, jag som verkligen tänkte få lite egentid i badrummet med den lilla "krya på dig" påsen som min älskade faster var förbi med för ett tag sen.. Senaste numret av SOLO, skrubboll, silkes badlotion, ansiktesmask, peelinghandskar, body butter och en 70% choklad med hallonsmak, jag tror minsann hon känner mig den där faster Lena?? ;))

Lägger in en liten bild på de hela, fattar ni så mysigt jag kommer ha ikväll, för att jag ska bada o mysa det kan ja lova, om än de kommer bli efter midnatt innan barnen sover, så de så!



Imorron ska jag testväga mig, har kört super strikt GI idag, tänker köra det fram till min kommande op, och hoppas på många kg ner.. Usch va jag väger mkt just nu... =((( & alla tusen vattenglas har jag oxå kommit ihåg, de e min största fara när jag försöker lossa vikt, jag glömmer bort att rensa kroppen o då står jag helt still..
Inget sötsug har heller infunnit sig, fastän barnen ätit godis (ja de fanns kvar efter lördagsgodiset) och fikat bullar!
Dagens matintag:

Frulle 2 kokta ägg, 3 skivor skinka, en klick majonnäs och 1 tomat, kaffe & ett glas c-vitaminbrus
Lunch köttfärssås och sallad med vinägrett
Middag grillad kyckling med en sallad av sockerärter, spenat, paprika, fetaost och solroskärnor

Mellanmål 1 apelsin och en nutrilett shake

Mmm, med andra ord, helt OK!! Dock ingen aktivitet idag då jag e hyffs förkyld och mina bihålor är tilltäppta, men ja tänkte testa med en kortare rutt (typ 5 km) på min CT imorron.... =)

Hej svejj!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hej svejs..Nu får du tycka att jag är taskig ,MEN borde du inte vara lite rädd om dig och inte hetsa GI.Tänk på vad som komma ska ,DU är fin som du är,Så det så!

Kramar från en orolig Svägerska

2010-01-18 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0