Fasen idag känns de så där jävla blä bara!!!

Känner mig ledsen...........

Mys med katten så kändes de lite bättre..


Tittade på henne när hon sov en natt mellan tjejjerna, så jävla söt!!

Sen blev de mys o bus med mamman med :)


Tur min mamma finns, hon kom och tillbringade kvällen med mig o barnen igår, och tulpaner fick jag av henne, blir glad då jag ser dem! Sen att hon lovade mig en ny badrock gjorde ju inte saken sämre :) som jag kommer behöva när jag ska läggas in på sjukan för min operation.. Hon tyckte tydligen min va asful efter alla kattungskullar vi haft i huset.. ;)


Nu ska ja lägga lilleman att sova middag så jag o Tindra kan läsa lite böcker o mysa i soffan, tjing!

//Mallan

Kommentarer
Postat av: Malla

Hoppas du känner dig bättre snart! Min förmiddag var kass, har ingen ved så nu ligger jag under en filt och myser :)

2010-01-21 @ 15:46:21
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0