Tisdag..

Idag efter jag o barnen käkat lunch hörde vi en skoter stanna på gården, hallå, vem fan e hemma en vardag, ja inte då ngn av mina polare av det kvinnliga könet iaf..

Tindra sprang o kollade, sen hittade jag henne hoppandes, studsandes, helt vild o fullkomligt i exstas i hallen, MAYA MAYA MAYAAAA!!!!!!

Det var minsann Maya, Alva och deras pappa Jerry som kikade förbi, sååå kul!! Klädde på oss och gick ut, o jag tror vi avverkade 2h ute i friska luften, när vi sen blev less efter x antal pulkaåkningar, hästridning och gungning gick vi in i värmen för kaffe, saft o bulla! Mmmmm så gott!
Tjejjerna hann oxå med att dansa till Erik och hans Higher, haha...

Lite mobilbilder kommer här!



Sen bjöd Frida oss på middag, ooooh så lyxigt!! Efter det bjöds barnen på glass, strut storlek delux tyckte nog en mkt nöjd lilleman! hihi..

och riktigt god var den med! :)

Sen hittade Milton ett spel på golvet..

som gick ut på att man skulle trä på ringar på en käpp... hihi..


& nu ska mamman i säng, det verkar redan börjat blåsa en hel del härute, det liksom knäpper i fönstren och jag tror jag ska gå ut o elda igång en riktig storbrasa om de tänker vina i knutarna inatt..

Go natt! /Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0