Fredag..

-jag glömde skriva.. Det händer så mkt härligt hemma med familj o vänner omkring oss nu, det är sommar så ja har väl eg inte riktigt tid sitta o knåpa ner en massa rader på bloggen..? ;)

Jag o barnen tillbringade hela dagen utomhus (som vanligt) det var inte ngt direkt badväder så vi myste bara på i solstolarna ute, sandlådelek och en massa gott fika på vår egen picknik! Pappan kom hem o ja åkte på jobbet, mindre kul, vi hade ju inte setts sedan i söndags :( men jobbarkvällen gick undan o hem kom jag, kramades halva natten så ja var lite trött i ögat när väckaren ringde kl 06, men bus i blicken o en puss på mitt hjärta o sen skuttade ja upp!

Regn o grått ute med en stor sol inom mig som skiner varje dag, bara för att jag är så glad för det jag har!!

Igår käkade ja lite av varje typ: shake, persika, lax, kycklingsallad, äggmackor, kaffe, kesella & hallon.. Mmm myche gott!

Trevlig helg nu allihopen, får väl se när ja uppdaterar.. By the way så tänkte ja inte väga mig imorron, ja testade redan igår, så nästa veckas lördag får bli vägningsdag nr 2, hoppas de hinner hända mkt tills dess..

Iaf visade vågen (älskade våg, hehe) -1,3kg sedan i måndags, kanske de börjar rulla på igen nu?? Har ju -3kg sedan tidigare nu när ja kört nutri osv, men sen stått stilla i 2-3 veckor.. Den som lever får se!?

Jo! Längtar efter vår efterlängtade semester med barnen till Lycksele & hotellnätter, samt min & mannens sol & fiskesemester till Norge! Alldeles ensamma...fatta! Sweeet <3 <3 <3

 //Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0