Ny vecka & nya fucking tag!

Jaha så var de måndag igen, den allra värsta dagen att hålla sig sund på efter helgens alla frosserier.. Nåja, jag o familjen åkte ju till svärföräldrarna o då kan man ju inte direkt kräva speciell mat osv.. Försökte iaf att äta av det som serverades + en massa sallad o små portioner, men ja hde ändå en himla "matångest" när vi åkte därifrån.. Dessutom blir jag TRÖTT, SUR, ARG. LESS osv osv av "felaktig" mat, magen känns uppsvälld o jag blir fan äcklad att se mig i spegeln.. Känns som om ja + 5kg bara för att ja smakat lite godis..? (nej kanske lite överdrivet men typ..)

Så dagens matintag blev detta:

F- naturdiet shake päronsmak
M- Limpsmörgås med smör & ost, + ca 1dl grahamsgröt med lite sylt & mjölk
L- makaroner & köttbullar
M- naturdiet mealbar + 1 clementin
MI- smootie av ca ½dl frusna hallon, ½ banan, 1dl filmjölk, ½ dl mjölk & 4 frusna jordgubbar

Mätt o belåten, men hade vart ännu mer belåten om ja druckit mer vatten.. Måste fixa ngt gott att skiva ned i vatten i en tillbringare, så jag kan se mängden jag fått i mig..? Gurka, citron, hallon?!

Nu ska ja sova, upp före tuppen imorron, jobb, dagge, fritids osv osv..!

Hej då!

Kastar in en bild från gammelfarfar Georg, 90+ are, de ni! Blev ett sånt härligt kort när barnen bjöd honom på majskrokar och han började busa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0