Så där nu har man lärt sig ngt nytt!!

Efter att vännen Cissi kikat lite på mitt intag av kcal (vilka ja inte har ngn aning om innan ja surrade/messade & mailat med henne så har jag nu börjat nosa lite på detta.. Ganska enkelt faktiskt!

Jag får ju lite smått panik när ja ätit ngt, är alltid rädd att ha ätit för mkt, så till slut drar jag ner o ner o ner på dagens intag, vilket då resulterar i att ja ätit på tok för lite o därmed står stilla i vikt.. Eller jojo nog har ja lossat 3kg, men mycket vill ha mer ;))

Idag har jag inhandlat lite förnödenheter, samt gjort biffar av köttfärs, kokat ägg o potatis samt mätt upp keso + blåbär i en burk till morgondagens lunch samt mellanmål! Herregud va måtlådor kan ja tala om.. Inte visste ja att man skulle äta så här MKT!!?

Nutrilett shake kommer ja fortsätta med till frukost, ja sparar in så mkt tid innan vi ska iväg på jobb & dagge så de e bara så.. Sen blir det en frulle nr 2 eller s.k mellanmål på jobbet runt 9, så då tänkte ja faktiskt käka havregrynsgröt + ett kokt ägg!

Nu ska vi se, dag nr 1 imorron, vägning på lördag, trots montan så hoppas ja på resultat!!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0