Tänkte bara berätta lite kuligheter..

Ja för skrattar man inte åt det då skulle man nog få gråta varje dag resten av sitt liv, för sånt här verkar kunna drabba alla bara lite mer eller mindre..

Bara liksom de här med att jag o Magnus ska skilja oss?? ÖÖH!!!? De var den knäppaste o mest elaka lögnen jag någonsin hört!!

Men sen i samma veva ska vi tydligen ha oss ett Barn??? Eller hur var det, var det min arbetskompis Malin som skulle ha..? Jepps SÅ är det, inte jag alltså! :) Jag e klar med mina 3, helt säker!!

Sen ytterligare en sak, -Felicia ska ju bli storasyster, jaa det stämmer, men hon har ju en pappa oxå, och hans sambo..?? :)) Där e de bulle i ugnen, lev klar i okt..

Sen är det en massa tjall om att man gjort dumma saker mot sin kära, men det är oxå lögn, lögn, LÖGN!! Jag ÄLSKAR verkligen min man, skulle inte tänka mig att göra ngt för att göra han ledsen i hjärtat, det är jag o han för evigt, det har jag svurit och det kommer jag hålla!

Så nu vet ni iaf kära läsare... De e bara ganska ironiskt eller hur..? Sen vet jag vem som startat allt detta faktiskt, och jag vet faktiskt inte varför eller vad ni e ute efter, men skapa er eran egen framtid, är ni inte lyckliga i ert, så ni måste försöka på alla sätt o medel att förstöra för någon där det finns känslor, äkta och starka sådana, så avsluta då det ni har, man lever bara en gång, den gången e till för att man ska vara lycklig!!

Sopa er egen bro. Lägg ner med ert skitsnack och styr upp den cirkus ni nu själva startat, annars finns här en brud som kan o kommer bli jävligt sne annars, & de e liksom, skyll dej själv subba!! (L & T: jag har varken eller kommer varken ha ringt din sambo o snackat en massa skit om er, men du har inte rent mjöl i påsen, ska bli kul se dej ro ihop detta nu, nyköpt hus o allt.. & passa dig för att öppna munnen om vi ses bara...)

/Malin


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är tydligt att vi som heter Malin inte har det lätt med allt snack detta år..

2010-07-13 @ 00:44:08
URL: http://maaalip.blogg.se/
Postat av: Jag själv..

Nej men eller hur.. Tur vi Mallor e BÄST då!! Vi skakar bara av oss skiten! ;)) Hähä

2010-07-13 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0