Tjolahopp!!

Igår jobbade jag kväll så mannen kom hem en sväng från sitt ligga-borta-jobb, ingen blir gladare än jag -för då har jag ngn att kramas o få mysa med & de bästa, ngn att sova tätt intill!! <3

VARMT är det enda ord jag kan besriva dagen med igår, överallt förutom när man satt i bilen med AC`n på full fräs ;)

Matintaget igår sköttes ganska bra tycker jag, ska ju testa att hellre käka middag än lunch nu..

F- naturdiet shake päronsmak
M- clementin + måltidsbar
L- oooops den hoppades helt =/
M- allevo shake chokladsmak
MI- 2 paltar, smör & sylt

Hittade rester till middag så palt känns väl kanske inte helt så där super duper diet, men vafan så kan de va!?

Just nu har ja min lunchrast på jobbet, så nu ska ja kika runt lite innan den e slut..

Ha en bra dag! Ja hoppas det ska spricka upp till bättre väder så jag o barnen kan hitta på ngt utomhus i e.m. tjing ! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0