Tors

En härligt ledig f.m med sol & bad hemma på gården tillsammans med goda vänner både till mig o barnen <3 LOVE U!!

Sen dagens:

F- nutrilett shake
M- persika
L- liten port spagetti o köttfärssås
M- proteindrink
MI- liten tallrik fil + cornflakes + hallonsylt (pyttelite)

+ en massa massa vatten...
Känns dock som om ja ätit MKT idag, jahade ju eg tänka dricka en shake till middag men de kändes så jävla trist så ja tog fil.. Varmt var det oxå här inomhus på jobbet, så ja skyller på de! Tänk att man alltid kan hitta ngt att skylla på????

E de ngn som kan räkna ihop hur mkt kcal ja eg fått i mig idag?? Mina shakes e ju 100 kcal/st =)) Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Gammal vän från Arjeplog

Gud va länge sen jag läste din blogg. Och va mycket som hänt! Blev förfärad över att du blivit sjuk. Men det går väl bra? Du är i alla fall fortfarande sveriges vackraste kvinna. Och din familj fantastisk. Önskar dig allt gott! Och det menar jag från mitt hjärta. Stor varm kram!

2010-07-09 @ 02:47:45
Postat av: Cissi

Knappt 1000 kcal ens. Vilket är ett underskott på över 1000 kcal. Nästan lite väääl lite om du frågar mig =) Jag låg på ett underskott av ca 500-700 kcal per dag, och gick ner totalt ca 9kg under min diet.

2010-07-09 @ 20:12:46
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0