Ytterligare en baddag!

Åhh ytterligare en härlig dag ute o steka i solen, jag blir så lycklig av solens varma strålar och en liten liten bränna man ser som kommer fram, har ja sagt hur mkt jag ÄLSKAR SOMMAREN!!? =)

Lite rödbrända blev dock både jag o barnen idag på axlar o rygg, fastän ja smort dem med solskydd 30, solen tar minsann mer än man kan ana verkar de som..

Inatt kommer äntligen min älskade älskling hem, jag saknar honom redan när ja ser hans bil åka iväg.. Men inatt ska vi alltså kramas, för att ja orkar vakna när han kommer hem, oavsett va kl är, det är ett som är säkert!!
Så dagen imorron e tillägnad hela la familia, få se vad vi ska hitta på för ngt bus..?

Dagens matintag har bestått av, shake, mealbar, banan, persika, majskolv, kycklingsallad, potatis o fiskbullar, broccoli o säkert ngt mer, men de var iaf de ja kom på nu, mkt mkt gott & sååååå mätt!! 

Nu väntar kaffekopp o mys i soffan, kanske ja rent av ligger där o inväntar mannen som kommer om några timmar..? ;)

Badande älsklingar! <3

Hittade ett kort på lillebror när han åkte i bilen på väg till stranden en dag i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0