Vem fan har sagt att de ska vara lätt här i livet?


Efter en kväll i min riktigt finaste väns sällskap började vi denna kväll samtala om livet, förhållanden, romantik/ge & ta, barnuppfostran, ja u name it! Vi kom nog in på ganska många ämnen....
Detta satte en massa griller i mitt huvud, kan inte skriva mer, annat än att man lever bara en gång, man vet vad man har men oxå vad man kan få/inte få/råka ut för..

Kan inte någon berätta allt för mig, mina innersta tankar, känslor, lita på verklighetens känslor och nuet??

Jag har ett funderande o grubblande hjärta ikväll, de får jag nog stå ut med..

By the way har ja då vägt mig o sen ja började med nutrilett e de nu -2,5kg känner jag mig lycklig?? Näe snarare som ett fetto som bara sakta men säkert lossar vikt.. fifan!!

Jaa de här blev ett neggo inlägg men de e ju så här jag känner nu så är de bara!! & lägg inte ner tid på frågor runt allt detta, det tar jag o min vän, den vännen jag alltså öppnat mig för och tagit sig långt in i mitt hjärta, det trodde jag aldrig!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0