Go kväll på er!

Så hade jag tid att sätta mig vid datan igen.. Jaa fast egentligen vet ja inte riktigt vad ja ska skriva om, en massa tankar som snurrar i mitt huvud men dock inget jag vill dela med mig av här i bloggen, nej det gäller mig, mig mig, & mina underbaringar.. =)

Kom på mig själ ikväll med att fundera på ordet KÄRLEK, hur vackert ord är det!! Tror minsann inte det kan finnas något vackrare... Det är så starkt, mäktigt och innefattar så otroligt mycket...! Kärlek till en annan människa, en människa man är beredd att göra ALLT för, för att den människan är värd att det jag vill/kan ge.. Ett annat liv, som man avgudar, inte kan klara sig utan, som man inte kan se en framtid utan.. Kärleken till ens barn, är nog den mäktigaste känslan man kan ha inne i sitt hjärta... <3

Jag kommer ha dig i mitt hjärta genom hela livet, vare sig vi bor under samma tak eller i samma kommun, du kommer alltid finnas i mina tankar alldeles innan jag somnar för natten, för att sedan dyka upp hos mig igen på morron... Jag njuter varje dag jag får vara i din närhet visa dej hur mkt du betyder för mig, hur mkt jag älskar dig.. Tittar på dig i smyg där du ligger o myser eller ser TV, och inser du är min, ja du är faktiskt MIN!

/Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0