Men gud har ja aldrig tid att skriva....??

Neej gott folk nu har mamma Malin faktiskt inte det, jag har en hel del annat att tänka på.. ;)

Förra veckan hade alltså jag & alla barnen sportlov, oooh så härligt, inga måsten, härligt väder & framförallt inga väckarklockor!!
Vi har spenderat dagarna utomhus i underbart väder, skottat en härlig snögrotta som vi grillat korv i.. Myys! Mesta tiden har vi vart hemma, men ibland har vi fått besök eller rantat litegranna.. Tänk om alla dagar/veckor skulle se ut så här? ;) Eller så kanske inte ändå, då skulle man nog bli less och inte uppskatta när dessa dagar kom..?

Idag har vi slappat på här hemma, det blåste ju hemsk storm ute idag, + grader ute & takdropp, men vad gör väl det då man åker iväg om man står stilla??

Tur som var bestämdes med en snäll pappa & sina 2 flickor att vi & dem skulle umgås idag.. Maya Tindras bästa vän skulle alltså komma, -HURRAAAA!!! =)

Vi har softat inne, barnen har lekt ett tag ute, men de var tydligen inget kul i blåsten, ätit lunch och sett film, så blev denna dag en innedag då, vi som egentligen hade haft andra planer.. Jaja dagen har nu blivit kväll, barnen sover och jag laddar kort från kameran in i datan, därför tänkte jag dessutom dela med mig av dem..

Kram på er alla söta läsare! Lämna kommentarer nu, ni e lite dåliga på de ;)

/Mallan












Lördagsefterrätten här hemma blev lite kärleksbakelser..
Pappan har haft tid o inga myror i brallan.. Pysseldags! :)


Tindra & Maya gillar inte att sitta still.. Lunchdags.. :)

Men med lite pepp & teamwork så..


Kompis gapa kan ju vara kanon!! ;) Snyggon!! <3

Sen blev Tindra Mayas bebis.... matades med russin..


& jag har totalt glömt bort att äta sista dagarna, försökte återställa kroppens egen vätskebalans på morron då ja som mått illa 2 dagar, frysit och kännt mig allmänt ovanlig i kroppen, hoppas inte det är tumören som växer i raketfart bara.. :-o efter lite resorb kändes det bättre, men klart ja måste äta, men vafan ska man göra när man inte e hungrig?? De blev havregrynsgröt till middag för mig, palt till barnen... =)
Ja vet inte vad jag ska göra, försöker ju med GI, men ja vet ju att de inte riktigt vill fungera om man äter för lite.. jaja, huvudsaken e väl att inte gå onkring hungrig..??
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0