Härligt härligt!!

Jag tränar på & har mig nu, ca 3 pass/v + 1 pass simning 40st längder :) Maten sköter ja exemplariskt såsom kostillskotten mina med.. hihi..

FAEN SÅ BRA JA ÄR!!!

& de bästaste med när ja blir så här resultatinriktad är ju att mitt sötsug liksom *poff* så e de borta!

När ja & Lotta körde sist så blev det 2km uppvärmning på träningscykeln, lite drygt 1h hårdkörning på gymmets maskiner, extra övningar som tåhävningar, mage & plankan, avslutade det hela med 2km på CT´n!

Idag körde ja 2km uppvärmning på löpbandet, sen 45 min i gymmet & avslutningsvis 1,5km på CT´n, ja vaknade hes & ont i halsen, det gick trögt på gymmets maskiner samt på CT´n, men ja hade satt dagens mål & dem tog jag! :))

Imorron blir det nog vilodag... Sen lördag blir det hårdkörning, vi har nämligen bjudit hem goda vänner på middag & då kanske det slinker ner ngn bit efterrätt..?

Nu ska ja försöka få i mig nå middag, har ingen aning om vad bara.. Barnen har redan ätit, men ja e ju inte hungrig.. Jaja, de löser sig!

Love and piiiis ;)) haha, BYE! /Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0