JAAAAAAAAA!!

Hörde ni stenen som föll från mitt bröst?? Jag har nämligen idag fått mitt svar från senaste magnetröntgen som gjordes på mitt huvud, & ALLT såg helt OK ut!! Fan va skönt nu kan man iaf släppa den ångest & oro som provsvaret stått för..
Men jag kommer kontakta lasarettet som behandlat mig så här, det är inte rätt & dem behöver få veta det, kanske man kan göra vissa justeringar så inte man ska bli behandlad så här. Idag ska man banne mig vara frisk för att orka vara sjuk & styra & ställa, annars får man ingen hjälp.. :(

Ikväll har jag & Felicia i sedvanlig ordning åkt på mamma-dotter kväll på simhallen, jag drog 1,5 , km på CT´n som uppvärmning, körde därefter järnet på gymmet, avslutade med rask promenad på löpbandet i 1,6km.. Jag kände mig så lätt, glad & lycklig så det var rent lätt att träna, slog typ pb på allt!!? Haha
Avslutade allt med en dusch & sen hoppade jag ner & drog 20 längder i bassängen, skön stretching de.. ;)

Har vart hemma med magsjuk lilleman idag, skulle eg jobba, men men.. Han hade tydligen vaknat & ropat kl 04 att han kräkts i sängen & ja hade inte ens hört de???! Hur e de möjligt?? Jag som annars hör allt & Mange ingenting..? Tur som va hade pappan sina öron på skaft så han fixade de.. puss! <3
Sen blev det ytterligare en gång på morronsidan typ runt 9, men inget mer efter det, men han är en blek kille som inte vill äta eller dricka ngt. Men när min beställning på salta chips kom hem, då minsann mumsade han + fick i sig lite saft.. Jag vill inte han ska va sjuk mer, han e ju nog liten & ynklig i kroppen mammas lillkille.

Jaja, nu ska tydligen ja & mannen mysa.. sweet dreams!

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Zara

För ett tag sen var jag modig. Jag hade håret långt ner på ryggen och klippte axelkort samtidigt som jag ljusade upp det. Dagen efter saknade jag mitt långa hår hehe... Men det är så snyggt med korthåriga frisyrer att man blir sugen då och då!:)

2010-11-27 @ 12:26:15
URL: http://zaraaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0