Ohlala... Jag e utmanad..

Av söra rara underbara -Lotta!


4 tv-program som jag kollar på för det mesta
Det okända
SOS 112
Förlossningskliniken
Ambulans först på olyckplatsen (dvs en hel del tv4 fakta)

4 saker jag gjort idag
Jobbat
Klippt mig
Köpt ny BH, -jätteskojj!!
Bakat adventsfika

4 saker jag längtar efter
Kel & mys
Julafton & paketöppning
Resor med massa shopping, kan även tänka mig liksom Ske-å, Umeå el Sthlm?
En bra utbildning

4 saker på önskelistan
Filt med värmeslingor ;)
Guldsmycken (gärna ett collie hänge att sätta i mitt halsband)
Träningskläder
Vistelse på hälsohem med personlig coach & allt därtill, typ 2 veckor?

4 things I hate
Trotsåldern
Missunnsamhet
Oärlighet
Kräksjuka, haha!

4 personer som jag i min tur utmanar:
Syrran
Mona
Jennyn
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0