Så var de plötsligt torsdag..!!?

Är det bara jag som inte fattar eller hänger med i svängarna att vi byter dag & vecka i rasande takt?? Jag har inga julgardiner att hänga upp i köket, LOVAR, dem ja har e bara 2 längder av, & jag som har 3st fönster i köket..? Visserligen bara en enkel kappa i den ena ovanför diskbänken, men dem andra vill ja har längder i, i-landsproblem delux! ;))

Idag har ja jobbat igen, gud va härligt få känna sig behövd & inte som nån hemmamorsa som drar benen bakom sig..

Nu e middagen i magen & barnen ser TV, TRÖTTA e dem, fastän mannen visste att ja skulle upp med dem vid 06 så var dem fortfarande vakna när ja kom efter kvällspasset igår kl 21.30, då var mitt förnamn nog bara FÖRBANNAD/RABIAT & HELT GALEN!!! Så Milton hade vart en gnällspik, arg & tvär hela f.m innan
han äntligen fick mat o sen sova ett par h.. Värre är det för fröken fräken som inte sover nu om dagarna, tycker så synd om barnen, men ja tror minsann detta är ett pappasyndrom..??? De funkar aldrig med rutiner eller annan planering, nej de e enklare ha han borta om veckorna, då sker det hela mkt smidigt & enkelt :)

Dagens matintag:
Frullen blev 2 ostskivor + 2 skivor skinka
mellanmål blev kesella + keso
lunch stekt bacon, 1 stekt ägg o sallad
mellanmål måltidsbar
middag stekt chorizo, coleslaw o sallad

Nu sitter ja med en kopp kaffe + grädde, nammi!

Sen bär det av till Ellie & fixa lite party-nails på henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0