Småfolk

Kikade runt lite på nyttigheter för barnen då ja ibland tycker man kan få idé torka över tips på frukost, mellanmål eller kvällsfika, det mesta som erbjuds till barn är fina roliga förpackningar, och sen när man kollar innehållet e de en hel del socker eller fel fetter osv..

Men sen hittade jag denna sida, så dessa måste man ju nästan testa! :)

jag tror det skulle diggas hos våra barn iaf! Hoppas man kan få vara testpilot..? Just nu söker dem testpiloter för produkterna Semper Småfolk & jag har ju några tacksamma kandidater i detta hem.. Man blir ju faktiskt lite småsugen själv, ja menar titta bara in dem otroligt söta förpackningarna, ekologiskt, nyttigt & med säkerhet väldans gott!!

Länkar litegranna till er kära läsare, kika in: http://smartsontestpilot.se/semper-smafolk/bli-testpilot/ 

Nu dags sussa, ha de gott.. Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan, mina barn älskar riskakorna.... dom blev en succé direkt.

2010-11-09 @ 08:02:43
Postat av: l

här blev allt en flopp :)

2010-11-10 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0