Ja vill gå provträning..

Funderar starkt på ringa o boka tid för provträning på ortens gym. Undar bara lite hur fort efter en op man kan börja..? Men ja tänkte ja kan ju köra den del av kroppen som inte e op!? ;)

Idag skulle mitt nya liv börja, dvs jag ska INTE hålla på o väga mig, mäta o väga mat o stirra mig blind på GI, LCHF eller KCAL. Nej jag ska äta allmän vardagskost, ta mig ut på promenad/gym dagligen om vardagarna, spec då ja e arbetssökande! Sen blir det att fika/godis/annat slisk bara om helgerna, så kan man väga sig efter ngn vecka om ja känner för de? Eller bara känna efter på kläderna.. Nog för att en massa nya kläder e inhandlade, strl, större, men de e inget som liksom går att banta bort, de e de kg som sitter där for ever and ever! ;)

Tror ni inte ja åkte på 2 migränanfall idag då, när ja lämnat barnen på dagge o skulle ta en härlig pw med hundarna? Nä de var bara ta x antal migräntabl o kasta sig o försöka somna, tur var gjorde ja de, o sen ilade ja o hämtade barnen.. Nu har dem sovit en stund i soffan medan ja har plockat o kokat lite gott kaffe, Malin, Tova, Sixten & Linn ska ju komma hit! LÄNGTAR!! <3

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0