Karaktär!!

Den testas ordentligt idag.. Bakar för fullt till mannen som firar födelsedag idag :) my sweet sugar pie!
En paj med jordgubbar + rabarber med härligt knäcklig topping på, syltgrottor med hjortron-sylt, samt hembakta kanelbullar & andra super goda cookies!! Men ja har bestämt mig, INGET med slisk eller ngt sött i sig ska slinka ner under veckan, hoppar gärna över helgerna med, så slipper suget hinna tillbaka..
Ja hatar verkligen detta sötsug! DAMN!

Igår gick dagen mkt bra, tog mig en tekopp innan sängen för ja var som sugen på NGT, de funkade bra o värmde gott innan ja kröp ner :)

Mitt matintag igår blev:

lättyoggi med färska blåbär samt fiber flingor & kaffe
kassler, 0.5 dl ris + en massa sallad i en tortillas
2 hårdmackor med rökt skinka
spagetti & köttfärssås + sallad

+ en massa glas vatten, kaffe & thé
*NÖJD*


Idag gör sig sockersuget mer påminnt & även huvudvärken, men inte kan de stoppa mig eller få mig på fel bana, faan me like!

& dagens matintag ser ut följande:

fil, färska hallon & blåbär + fiberflingor, kaffe
köttfärs & en massa grönsaker i tortillas
keso, banan & kanel + kaffe
kasslergratäng med potatis & broccoli
ev ngn thé kopp innan sängen..

Ingen av dessa dagar har ja dessvärre tagit mig ut på promenad, idag ilade ja på dagge med barnen, handlade, lagade lunch o har bakat, det ska ju komma gäster ikväll & kalasera, så tyvärr..
Men imorgon! Då får ja väl gå en sträcka x 3 ;))

Lev å må, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0