Uppdatering..

Ja va har hänt sen sist? Ja har jobbat i stort sett hela veckan, inte tis, så då passade man på att städa o handla o sånna trista saker, som man annnars får svårt att få tiden att räcka till när man antingen e på jobb eller har kidzen klängades på sig ;)

Fått en massa nya tippar, både vita samt naturfärgade, snygga som dem är eller med soft-white fransk maikyr gel på & kanske ngn dekoration. Själv har ja haft mina all naturelle, men efter ca 1 vecka pallade ja inte mer, vanan att ha långa naglar har tydligen bestämmt sig för att infinna sig där for ever, & inget mig emot. Så nu har ja kritvita tippar + silver stjärnor på ringfingernageln.. Sjukt sugen på testa hur en ny gel ser ut, att anv som den är på hela nageln eller bara som en snygg touch på tippen, den är genomskilnig med mutifärgat glitter..!

I helgen ska vi på ferre, ska bli skojjs, verkar bli min röd-vit randiga klänning med liten puffärm shoppat på ortens egen butik, ett svart bälte med rosett, samt svarta stay-ups & nåra snygga svarta sandaler med nitar, how Malin e inte de!?

Nu e den helgjorda pizzan i magen, barnen ser TV & myser med varsin gottaskål, själv sitter ja med en kopp italienskt o har moffat i mig nåra gelebönor + center, de e ju helg & fredagsmyyys! <3

So long suckers! ;)) haha 

 //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0