Att flytta..

och inse sanningen, komma sig från skogen där man levt i lögner o löften ja de är så UNDERBART!! Skulle önska att jag bara fick alla där ute att inse, dem som h*n säger pratar om mig, skrattar till MIG, ja ojoj, så fel h*n kom att inse h*n har... Herregud hur kan man tro att ngn ska lita på de h*n säger, de är se otroligt dumt, elakt och sjukt så de går inte att förklara..

Men sanningen kommer fram, folk känner mig, vet vad som hänt i mitt liv, vem som förstört så oerhört mycket för mig och barnen, som nu ska få "betala" för det, man kan inte bete sig hursomhelst och gå fri från det..

Jag kämpar in i döden för min och barnens liv och ett rättvist och harmoniskt liv.. Du ska ALDRIG MER få förstöra för mig, med varken dina hot, ord eller att lägga hand på.. Nej nu är jag starkare än någonsin och detta kommer vara värt ALLT!!!

Finns så och kanske alldeles för mkt bevis för att bara vara tyst, jag kan inte vara egoistisk nu, utan hellre försöka intala mig själv att detta är rätt, man ska inte beh vara i ett liv där människor far illa, de kanske inte alltid syns utåt, läs igen: -kanske inte alltid, eller snarare inte längre alla gånger, nu när du har lagt band på dig o det är inte lika synligt...? DU vet vad jag sitter på. Kommer gå med huvudet högt när du får leva det liv du faktiskt skapade dig...

MAN SKA VARA SNÄLL!!

Kommentarer
Postat av: cilla

det är sant, man ska vara snäll.

2011-08-07 @ 19:40:16
URL: http://carolinasmor.blogg.se/
Postat av: Någon som vet

Man ska nog städa framför sin egen dörr först

2011-08-08 @ 09:27:00
Postat av: Kungen

Du har väl aldrig ljugit....

2011-08-23 @ 10:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0