Längtar!!

Att denna kväll på jobbet ska vara over and out, då ja ska köra i racertempo hem till älsklingen, mysa med han o barnen i soffan innan sängdags.. få morgonkaffet i sängen imorgon, som jag alltid blir så bortskämd med..!! ;) sen tillbringa en ledig dag tillsammans på tisdag, nåja jag börjar ju jobba kl 16, men iaf.. 

Sen vill jag att denna vecka ska gå fort, (dela för att barnen kommer tillbaka snabbare då) men oxå för att då blir de fredag, så jag & hjärtat får åka iväg bara vi 2 till Umeå, softa på hotell fre-sön, umgås med syster med familj (men shit, va mysigt det lät att säga familj om dem, ja de e ju faktiskt så, jag har ju blivit moster till en liten vacker Melody i fredags den 19/8, och jag är sååååååå stolt!!) shoppa, äta god mat & dricka en massa gott, men framförallt får jag ligga i min älskades famn och bara titta på honom, han gör mig så himla lycklig och jag är så glad att äntligen fått träffa min stora kärlek, han och barnen betyder ALLT för mig!

Snart e min rast iaf slut så jag ska avrunda, kika lite mer på nätet o sakna mitt hjärta, hörs! Kramen Mallan :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Glad jag är för din skulle vännen =) Kram

2011-08-23 @ 15:35:07
Postat av: Torparfru

Har ni flyttat färdigt ??



Ha det bra!

2011-08-23 @ 19:38:29
URL: http://torparfru.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0