Underbara tid..

Det är den vi har just nu, lyriska och lyckliga barn som så nyligen träffat tomten, en massa vit härlig snö att leka ute i, samt helt sjukt härliga få minusgrader ute!?? Jag NJUTER!! ;D
Planeras för fullt inför det nya året som ska firas med goda vänner, så mathandling och skumpahandlingen är gjord! Väldans skönt göra bort det mitt på ljusa dagen idag medan de flesta jobbade och inte sprang omkring och trängdes med oss :)
Sen haft en mor-dotterdag idag, fikade frukost ihop, gjorde ärenden, drog en fika på centrum, kvällspromenerat innan soffhänget med glögg & pepparkaka och sen ja nu e de dags sova!
Och det var ingen vanlig mor-dotter dag, nej idag var det JAG som var dottern!
Puss och natti mina kärlekar där ute! Älskar dig hjärtat!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0