De e kallt & jag tycker tiden kan rusa fram ett tag..

Gärna hoppa fram några dagar, eller iaf bli första mars? :)

Förfrysna fötter e heller ingen lek kan ja lova, går fram på mina hälar, ja så kan de va när man ska ut o elda i -35 med lite för lite kläder, ja eller skor.. SUCK!

Vill ha färg hemma, så ja kan skrapa min hylla & mitt nya köksbord, har ju köpt så fin glasknopp på handplockat ja ska sätta fast på lådan på kortsidan..
LÄNGTAR att få packa upp en massa nytt o fint, hämta ut mitt paket med helt underbara gardiner till mitt sovrum, och göra mitt fina hem, som kommer bli såååå Malin!! :-*

Känner för att baka, kanske man grejsar ihop en kladdkaka, ngt kul kan man väl få trycka o svulla i sig en dag som denna...? So long!

Tack Malin för att du gilla min blogg, håller på för fullt för att få den lite mer mig, lite nya koder hit o dit så ska de väl gå.. /Mallan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blir så inspirerad till att träna då jag läser din blogg! du skriver på ett så "härligt" sätt och man känner verkligen igen sig i många saker du skriver! mer träning/vikt inlägg :) tack för bra blogg!!

2011-02-16 @ 17:20:00
Postat av: Lotta

Vi måste ta oss en kväll där vi fixar bloggen! Typ nu snart! Miss u u know!

2011-02-16 @ 18:03:27
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0