Jobbat o haft mig..

Tiden har verkligen rusat fram sista dagrna, Felicia har vart här så man har fått tanka lite från henne.. Jobbat massor!! :-D & vart förkyld så ingen träning har de vart, nåja man kan inte få allt här i livet :)

Igår åkte vi hela la familia till stan, köpte hundkäk & pappan ville in på barnens hus.. Anade oråd när han frågade om flickorna inte ville ha en sån "elmotor-grejj" till lego.. Nja, Tindra valde ett knall cerise peruk, Flisan en silver-tavla man skrapar fram motivet på o lilleman han sov så han fick en vikingahjälm när han vaknade :)

Mamman åkte o jobbade, resten av familjen hem för middag & legobygge!

Sen kunde ju inte ja låta bli att leka lite paparazzi såklart ;)

Tindra vill såååå gärna få färga sitt hår rosa.. OK, sträcker mig hit iaf!?

Lillemans vikingahjälm.. Han går annars gärna omkring med ett hamsterhjul på huvudet :/

Så ville de vara lite fula oxå när ja fotade..

& lite söta med :)

*host host* sen var ju de "vuxna" tvugna testa med..


Jo sen hittade ju jag gunghästar till dem båda när ja sist var i stan, Milton han skreeek av förtjusning, mmm Mammas grabb! Hästar e bra ;)


Nu ska ja elda ÄNNU mer, ja fryyyyyser, huttrat o haft mig hela dagen & både ja & Tindra e snoriga.. :/ Ja har inte tiid!!?
Sen ska ja sova, med barnen som just fått höra nattsaga i min säng, myys hela natten dvs!

Sov gott.. :-* PÖZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0